2013. december 29., vasárnap

Manikűrök szalagavatóra/bálra



Sziasztok Lányok! :) Remélem, hogy mindenkinek jól telnek az ünnepek! Én remekül érzem magam az események sodrásában, rokonlátogatásokban és süti halmazokban :D 
Visszatérve a bejegyzésre hamarosan szalagavatóm lesz (január 9.) és erre felbuzdulva gondoltam segítek kiválasztani Nektek a tökéletes manikűrt szalagavatóra illetve bálra. A szalagavatónk nyitánya egy tánc, de nem akármilyen, hanem angolkeringőzni fogunk menyasszonyi fehér ruhában. Hűha!! Én már voksoltam francia manikűr mellett, mert az mindenhez illik. Ha gondoljátok szívesen folytatom ezt a sorozatot ( pl. afterparty ruha, haj, smink, ékszerek) Mit szólnátok hozzá?
Francia manikűr: Szerintem ez a legmegfelelőbb választás,ha keringőzöl, vagy minden ruhához passzoló körmöket szeretnél.


Ezüst/ arany csillámos: Hogy minden szempár a körmödre is szegeződjön ;)



Masnis: Ha egy kis cukiságra vágysz, ajánlom, hogy dobd fel a körmeidet egy-két masnival. Kiegészítőként ajánlom a masnis gyűrűt!


Dögös vörös: Az örök klasszikus!


Remélem tetszett az összeállítás :)
Hogy tetszett a poszt? Nektek milyen lesz/volt a szalagavatós körmötök? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

4 megjegyzés:

  1. Thanks for stopping by :) Following you back :)

    VálaszTörlés
  2. Your blog is so cute!!
    You have a new follower! Hope you can follow me back as well! :D
    http://www.jiovevewen.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, thank you honey!! :) I don't see you among my readers, please check it again! xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33